mandag den 24. oktober 2011

Audioboo i afleveringen

Så har jeg rettet afleveringer, hvor eleverne har linket til deres lydfiler i Audioboo. Afleveringen var tvedelt. Først skulle de skrive en billedanalyse, dernæst skulle de indtale en lydfil i Audioboo, som de skulle linke til i deres aflevering. Det har fungeret super. To elever skulle låne headsets af skolen, resten klarede det hele uden videre. Lydkvaliteten er fin og min Audioboo-guide må have været lige til at gå til, for der har ikke meldt sig elever hos mig, der havde problemer med fremgangsmåden - flere af eleverne har endda lavet to links, da de helt har forsået, at lydfilerne ikke kunne være mere end 3 minutter lange. I rettelserne har jeg kommenteret på deres tyske udtale, og jeg håber de bliver mere opmærksomme på deres udtale fremover. Det skal helt sikkert afprøves igen ;)

Ingen kommentarer: