mandag den 11. december 2017

Lettilgængelige old-godter på CFU

Til alle old-lærere derude

I et stykke tid har jeg ønsket mig et overblik over, hvilke old-relaterede udsendelser CFU har liggende. Det er genialt, at de indenfor de sidste år er begyndt at have direkte streaming af TV-udsendelser på deres hjemmeside, så det ikke længere er nødvendigt at bestille en DVD. Måske andre, der er så heldige at have et abonnement på CFU, også kunne bruge en sådan oversigt?

For nylig fik jeg så endelig sat mig ned og gennemset ALLE resultater på udsendelser og andre materialer til emnet ”oldtiden”, ”antikken”, ”romerne” o.l. Jeg har gemt relevante emner på min CFU-huskeseddel, som jeg linker til her, og så har jeg downloadet en liste-oversigt med direkte links i Excell-format, som du kan tilgå her.

Så er det bare at komme i gang med at se CFU-videoer i juleferien!


God jul til jer alle,
Anja 

Ingen kommentarer: