mandag den 24. september 2012

HUSK WEB 2.0 !!


Jeg skrev for nylig, at jeg skal huske, at bruge de gode web 2.0-programmer til at variere min undervisning.
To programmer valgte jeg ud, som dem jeg ville benytte i min undervisning fremover.
Målet er, at programmerne skal blive en naturlig, ubesværet del af min undervisning.

Valget faldt på:AUDIOBOO og SCREENCASTOMATIC

Fordi jeg faktisk kender Audioboo ret godt, synes jeg, jeg må vælge om. Grunden til at Audioboo blev en af programmer var, at jeg gerne vil fortsætte med at bruge det - men det er jo ikke noget, jeg skal lære at kende. Ligeledes med Typewithme - det er et nemt og anvendeligt program, som jeg allerede kender, og som jeg meget gerne vil fortsætte med at bruge. Husk husk husk!

Programmerne jeg skal stifte bekendtskab med i dette skoleår bliver derfor:

SCREENCASTOMATIC
TEXT2MINDMAP
FLASHCARDSTASH

Alle ser ud til at være meget ligetil.
Så er det bare at få dem i brug...

Ingen kommentarer: